0
Fashion Attacks win giveaway Amsterdam Open Air tickets


Hi all! 

Ja het is weer tijd voor een nieuwe win actie. Je kunt 2 tickets winnen voor Amsterdam Open Air! Deze win actie is in samenwerking met Nelson Schoenen. Sinds 6 maanden ben ik trotse Nelson Ambassadeur en nu heb ik iets leuks om het ook daadwerkelijk te vieren. Yay!

Wat moet je doen?

- Like de foto van hierboven op de Instagram van Fashion Attacks
- Laat in een comment weten wie jouw festival buddy is en wat jouw festival schoen is
- Vergeet natuurlijk niet @Nelsonschoenen en mij te volgen op Instagram!

De voorwaarden voor deze win actie:
- De win actie loopt van 20 april t/m 27 april 2017
- De tickets zijn voor het festival Amsterdam Open Air op zaterdag 3 juni 2017
- De winnaar wordt random gekozen
- 27 april wordt er om 12:00 uur een winnaar gekozen en gecontacteerd. Reageert de winnaar niet voor 27 april 21:00, dan wordt er een nieuwe winnaar gekozen
- Zorg dat jouw Instagram account niet op prive staat i.v.m. het volgen van Nelson Schoenen, dit kan ik anders niet checken
-De winnaar wordt gecontacteerd d.m.v. een prive bericht op Instagram

Leuk weetje! 

Vanaf vandaag sta ik in het Nelson Magazine, op de blog van Nelson en in geselecteerde winkels van Nelson. Ik ben zo excited hierover! Ik zal hier snel een foto van plaatsen op mijn Instagram. Stay tuned!

Post a Comment

 
Top