0

Hi babes! Vandaag heb ik iets leuks voor jullie. Namelijk �100 shopping money om te besteden op www.nelson.nl. Sinds twee maanden ben ik Nelson Ambassadeur en heb ik al leuke events meegemaakt die ik met jullie heb kunnen delen. Om dit leuke nieuws te vieren geef ik in samenwerking met Nelson een voucher weg! Ik ben super enthousiast hierover en ik hoop jullie ook. Nu kan een van jullie een paar nieuwe pumps uitkiezen voor de kerstdagen alvast of misschien heb je al een nieuw paar enkel laarsjes in je hoofd. 

Wat moet je doen? 
- Volg Fashion Attacks op Instagram *klik*
- Volg Nelson op Instagram *klik*
- En vertel natuurlijk waarom jij dat ene paar wil shoppen bij Nelson! 

Goodluck!! Vrijdag 11 november wordt de winnaar bekend gemaakt op de Instagram van Fashion Attacks.

Post a Comment

 
Top